Laboratorium skamieniałości - Naukowa Zabawa 60585

Laboratorium skamieniałości - Naukowa Zabawa Clementoni
Cofnij się w fascynującą pradawną przeszłość i odkryj jakie sekrety kryje w sobie natura. Odkryj tajemnice ziemskiej ewolucji. Z tym naukowym laboratorium odkryjesz świat paleontologii i wydobędziesz na światło dzienne pozostałości organizmów żyjących miliony lat temu. Modeluj glinę, odtwarzaj skamieniałości i dekoruj je jak chcesz. Stwórz swoją własną, niepowtarzalną kolekcję. Przez wszystkie etapy przeprowadzi Cię bogato ilustrowana, ciekawa instrukcja w języku polskim. Zabawka rozwija zdolności poznawcze dziecka, ciekawość oraz wprowadza je w fascynujący świat nauki. Niezastąpiona pomoc dla młodego naukowca.

Zawartość zestawu: foremki żywych skamieniałości, skamieniałości wymarłych zwierząt, szpatułka, mieszadełko, słoiczki farb temperowych, kubeczek z przykrywką, pędzelek, miseczka, woreczek z gipsem, 2 opakowania gliny, folia ochronna, bogato ilustrowana instrukcja w języku polskim.

Wymiary opakowania: 7 x 35 x 26 cm.
Kod produktu: 60585 Kod ean: 8005125605859