PARK JURAJSKI

Ustaw kierunek malejący
  1. DNA Dinozaurów Stegozaur - 4m AR WONDER Dinocodes 00-07004

DNA Dinozaurów Stegozaur - 4m AR WONDER Dinocodes 00-07004

Producent: 4m
    Zostań paleontologiem i dino-genetykiem. Wykop świecący w ciemności szkielet Stegozaura. Odnajdź jego DNA i zrekonstruuj dinozaura naturalnej wielkości za pomocą technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR). Nakręć film ze swoim prehistorycznym przyjacielem i podziel się nim ze znajomymi za pośrednictwem mediów społecznościowych - będą zachwyceni! Ten wyjątkowy zestaw łączy ze sobą realną zabawę z wirtualną przygodą. Dowiedz się więcej

2. DNA Dinozaurów T-Rex - 4m AR WONDER Dinocodes 00-07002

DNA Dinozaurów T-Rex - 4m AR WONDER Dinocodes 00-07002

Producent: 4m
    Zostań paleontologiem i dino-genetykiem. Wykop świecący w ciemności szkielet T-Rexa. Odnajdź jego DNA i zrekonstruuj dinozaura naturalnej wielkości za pomocą technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR). Nakręć film ze swoim prehistorycznym przyjacielem i podziel się nim ze znajomymi za pośrednictwem mediów społecznościowych - będą zachwyceni! Ten wyjątkowy zestaw łączy ze sobą realną zabawę z wirtualną przygodą. Dowiedz się więcej

3. DNA Dinozaurów Triceratops - 4m AR WONDER Dinocodes 00-07003

DNA Dinozaurów Triceratops - 4m AR WONDER Dinocodes 00-07003

Producent: 4m
    Zostań paleontologiem i dino-genetykiem. Wykop świecący w ciemności szkielet Triceratopsa. Odnajdź jego DNA i zrekonstruuj dinozaura naturalnej wielkości za pomocą technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR). Nakręć film ze swoim prehistorycznym przyjacielem i podziel się nim ze znajomymi za pośrednictwem mediów społecznościowych - będą zachwyceni! Ten wyjątkowy zestaw łączy ze sobą realną zabawę z wirtualną przygodą. Dowiedz się więcej

4. Hodowla Triopsów - Naukowa Zabawa 60055

Hodowla Triopsów - Naukowa Zabawa 60055

Cofnij czas i wyhoduj prehistoryczne Triopsy we własnym akwarium. Triopsy to gatunek skorupiaków, które pojawiły się w epoce dinozaurów. Przetrwały w niezmienionej formie ponad 200 milionów lat. To prawdziwy cud natury. Z tym zestawem możesz hodować archaiczne stworki we własnym domu. Dowiedz się więcej

5. Laboratorium skamieniałości - Naukowa Zabawa 60585

Laboratorium skamieniałości - Naukowa Zabawa 60585

Cofnij się w fascynującą pradawną przeszłość i odkryj jakie sekrety kryje w sobie natura. Odkryj tajemnice ziemskiej ewolucji. Z tym naukowym laboratorium odkryjesz świat paleontologii i wydobędziesz na światło dzienne pozostałości organizmów żyjących miliony lat temu. Modeluj glinę, odtwarzaj skamieniałości i dekoruj je jak chcesz. Stwórz swoją własną, niepowtarzalną kolekcję. Dowiedz się więcej

6. Park Jurajski - Naukowa Zabawa 60254

Park Jurajski - Naukowa Zabawa 60254

Cofnij się w fascynującą przeszłość gdy światem rządziły ogromne gady - dinozaury i stwórz sam prawdziwą jurajską wyspę. Przenieś się w nieznany, fascynujący świat i poznaj jego tajemnice. Odtwórz spektakularne wybuchy wulkanu ze spływającą lawą. Obserwuj życie dinozaurów. Dowiedz się więcej

7. Ruchome piaski - Kidzlabs 00-03365

Ruchome piaski - Kidzlabs 00-03365

Producent: 4m
    Ruchome Piaski to świetna zabawa dla każdego małego odkrywcy, paleontologa. Zbuduj niesamowite rozlewisko z ruchomymi piaskami. Obserwuj jak szkielety prehistorycznych dinozaurów powoli zatapiają się w piasku, a następnie wydobądź je i złóż. Wywołaj erupcję wulkanu i stwórz dioramę. Erupcja wulkanu, ruchome piaski i prehistoryczne stworzenia, a do tego zjawiska fizyczne i chemiczne. Dowiedz się więcej

8. Skamieniałości Mamut - Naukowa Zabawa 60890

Skamieniałości Mamut - Naukowa Zabawa 60890

Cofnij się w fascynującą pradawną przeszłość. Za pomocą narzędzi paleontologa będziesz mógł drążyć w bloku terenu i odnajdywać prastare skamieniałości. Złóż fosforyzujący szkielet i popatrz na niego w ciemności. Dowiedz się więcej

9. Skamieniałości Smilodon - Naukowa Zabawa 60891

Skamieniałości Smilodon - Naukowa Zabawa 60891

10. Skamieniałości T-Rex - Naukowa Zabawa 60889

Skamieniałości T-Rex - Naukowa Zabawa 60889

11. Skamieniałości Triceratops - Naukowa Zabawa 60892

Skamieniałości Triceratops - Naukowa Zabawa 60892

12. Triops Prehistoryczne Stworzenia - Naukowa Zabawa 60252

Triops Prehistoryczne Stworzenia - Naukowa Zabawa 60252

Ten niezwykły zestaw pomoże ci samodzielnie wyhodować prawdziwe przekopnice. Triopsy to gatunek prehistorycznych skorupiaków, które przetrwały w niezmienionej formie ponad 200 milionów lat. Zbiornik obserwacyjny z systemem przegród, szkło powiększające, termometr i wiele innych akcesoriów, które pomogą Ci odkryć tajemnice tego prastarego gatunku zwierząt. Dowiedz się więcej

12 produkt(ów)

na stronę