Mikroskop dla malucha - Naukowa Zabawa 60599

Mikroskop dla malucha - Naukowa Zabawa Clementoni
Wspaniały mikroskop dla Urwisa ze wszystkim co potrzebne, do pierwszych badań naukowych. Wykonaj proste, zabawne i przydatne doświadczenia, aby poznać i bawić się naturą. Odkrywaj i zgłębiaj tajniki natury. Obserwuj ile różnych kształtów mogą mieć liście. Doświadczaj różnorodności i bogactwa mikrokosmosu. Mikroskop pozwala łączyć zabawę z nauką. Dziecko może wyśmienicie się bawić składając swój pierwszy mikroskop. Maluch ma szansę odkrywać sekrety natury i obserwować świat wokół siebie, jak prawdziwy naukowiec. Zabawka umożliwia przeprowadzanie prostych eksperymentów, które z pewnością zaciekawią dziecko i sprawią, że będzie chciało pogłębiać swoją wiedzę i nabierze chęci do nauki. Zabawka daje możliwość ośmiokrotnego przybliżenia, dzięki czemu dziecko będzie mogło zaobserwować listki, pióra, owoce z perspektywy, której do tej pory nie znało. Zestaw rozwija zdolności poznawcze dziecka, ciekawość oraz wprowadza je w fascynujący świat nauki. Niezastąpiona pomoc dla młodego naukowca.

Zawartość zestawu: mikroskop stereoskopowy, 2 soczewki okularów, 1 soczewka obiektywu, pojemnik, pinceta, 6 dużych ilustrowanych plansz.

Przeznaczenie wiekowe: +4 lata
Wymiary opakowania: 45,5 x 31,5 x 7,5 cm.