Laboratorium mechaniki - Ścigacze - Naukowa Zabawa 60955

Bogate laboratorium, przy użyciu którego dzieci mogą się bawić podczas nauki i poznawać podstawowe zasady mechaniki i inżynierii. Dzięki ponad 130 elementom wchodzącym w skład zestawu, można utworzyć 2 modele ścigaczy, które stymulują użytkownika do kreatywnego i nieszablonowego myślenia. Odkryj sekrety pojazdów wyścigowych. Zestaw naukowy do odkrywania i eksperymentowania z mechaniką prędkości.

Laboratorium mechaniki - Ścigacze - Naukowa Zabawa Technologic Clementoni
Zestaw został zainspirowany metodologią system pomaga w rozwoju. Wzbogaca zdolności manualne, aby idee nabrały konkretnej formy, pomysłowość aby formułować hipotezy i eksperymentować, kreatywność aby wymyślać ciągle nowe projekty.
Ten naukowy zestaw odkryje przed wami technologie użycia mechanizmu różnicowego - aby uruchomić tylne koła, przekładni zębatych, pasa napędowego, kół zębatych stożkowych, kosza satelitów, spojlerów, skrzyni biegów. Zestaw stanowi bazę do zrobienia kompletnego układu napędowego. Bogaty ilustrowany podręcznik naukowy łatwo przeprowadzi was przez etapy montażu.

Zawartość zestawu: ponad 130 elementów konstrukcyjnych, bogato ilustrowaną instrukcję montażu (krok po kroku).

Wymiary opakowania: 4,5 x 19 x 28 cm.