Laboratorium mechaniki - Na wodzie i w powietrzu - Naukowa Zabawa 60953

Laboratorium mechaniki - Na wodzie i w powietrzu - Naukowa Zabawa Technologic Clementoni
Zestaw został zainspirowany metodologią system pomaga w rozwoju. Wzbogaca zdolności manualne, aby idee nabrały konkretnej formy, pomysłowość aby formułować hipotezy i eksperymentować, kreatywność aby wymyślać ciągle nowe projekty.
Bogate laboratorium, przy użyciu którego dzieci mogą się bawić podczas nauki i poznawać podstawowe zasady mechaniki i inżynierii. Dzięki ponad 130 elementom wchodzącym w skład zestawu, można utworzyć 2 modele pojazdów, które stymulują użytkownika do kreatywnego i nieszablonowego myślenia. Odkryj sekrety aerodynamiki i mechaniki płynów. Zestaw naukowy do odkrywania i eksperymentowania z mechaniką na wodzie i w powietrzu.
Ten naukowy zestaw odkryje przed wami technologie użycia skrzynki przekładni - aby uruchomić jednoczesny obrót łopatek, przekładni zębatych, napędu na 3 wirniki, kół zębatych płaskich i stożkowych, kosza satelitów. Zestaw stanowi bazę do zrobienia kompletnego układu napędowego. Bogaty ilustrowany podręcznik naukowy łatwo przeprowadzi was przez etapy montażu.

Zawartość zestawu: ponad 130 elementów konstrukcyjnych, bogato ilustrowaną instrukcję montażu (krok po kroku).

Wymiary opakowania: 4,5 x 19 x 28 cm.