Laboratorium mechaniki - Maszyny Ciężkie 5 konstrukcji - Naukowa Zabawa 60465

Laboratorium mechaniki - Maszyny Ciężkie 5 konstrukcji - Naukowa Zabawa Technologic Clementoni
Zestaw został zainspirowany metodologią system pomaga w rozwoju. Wzbogaca zdolności manualne, aby idee nabrały konkretnej formy, pomysłowość aby formułować hipotezy i eksperymentować, kreatywność aby wymyślać ciągle nowe projekty.
Bogaty zestaw naukowych poprowadzi dzieci podczas odkrywania zasad działania maszyn ciężkich. Dzięki 450 elementom dzieci mogą tworzyć 5 dużych modeli dynamicznych z silnikiem elektrycznym, a także z 35 praktycznymi formami aktywności mogą dowiedzieć się wszystkiego na temat dźwigni i przekładni. Instrukcja zawiera wszystkie wskazówki potrzebne do montażu modeli i uczy pierwszych koncepcji inżynierii, fizyki i mechaniki. Dzięki stronie internetowej jest możliwe, aby dowiedzieć się więcej o wszystkich częściach zestawu, z dodatkowymi opisami i animacji 3D.
Ten naukowy zestaw odkryje przed wami technologie użycia dźwigni, przekładni, mechanizmu różnicowego - w celu aktywacji napędu i uruchomienia mechanizmów, zębatek stożkowych, modułów napędowych, przekładni ślimakowej i wielu innych. Zestaw stanowi bazę do zrobienia kompletnego układu napędowego. Bogaty ilustrowany podręcznik naukowy łatwo przeprowadzi was przez etapy montażu.

Zawartość zestawu: ponad 450 elementów konstrukcyjnych, bogato ilustrowana instrukcja montażu (krok po kroku).

Wymiary opakowania: 53 x 36 x 9 cm.