Laboratorium mechaniki - Łazik i Quad - Naukowa Zabawa 60954

Laboratorium mechaniki - Łazik i Quad - Naukowa Zabawa Technologic Clementoni
Zestaw został zainspirowany metodologią system pomaga w rozwoju. Wzbogaca zdolności manualne, aby idee nabrały konkretnej formy, pomysłowość aby formułować hipotezy i eksperymentować, kreatywność aby wymyślać ciągle nowe projekty. Bogate laboratorium, przy użyciu którego dzieci mogą się bawić podczas nauki i poznawać podstawowe zasady mechaniki i inżynierii. Dzięki ponad 130 elementom wchodzącym w skład zestawu, można utworzyć 2 modele pojazdów, które stymulują użytkownika do kreatywnego i nieszablonowego myślenia. Odkryj sekrety siły pojazdów terenowych. Zestaw naukowy do odkrywania i eksperymentowania z mechaniką mocy.
Ten naukowy zestaw odkryje przed wami technologie użycia mechanizmu różnicowego - aby uruchomić tylne koła, przekładni zębatych, systemów przekładni z mechanizmem różnicowym, układu kierowniczego, dyferencjału. Zestaw stanowi bazę do zrobienia kompletnego układu napędowego. Bogaty ilustrowany podręcznik naukowy łatwo przeprowadzi was przez etapy montażu.

Zawartość zestawu: ponad 130 elementów konstrukcyjnych, bogato ilustrowaną instrukcję montażu (krok po kroku).

Wymiary opakowania: 4,5 x 19 x 28 cm.