Wielkie Centrum Nauki 6w1 - 24 eksperymenty Science4you 60709

Dowiedz się jak bez dmuchania napełnić balon oraz jak spowodować erupcję wulkanu, jak za pomocą reakcji chemicznej wystrzelić rakietę oraz jak zrobić kolorową ciastolinę. Stwórz słodkie kryształy oraz kryształ w kształcie dinozaura. Dowiedz się jak obrócić kubeczek z wodą do góry dnem, aby nie ulać ani kropli. Zobacz jak zbudować automatyczny system nawadniania. Wspaniała zabawa i nauka w jednym wielki zestawie XXL

Wielkie Centrum Nauki - Science4you Trefl

Zawartość zestawu: książeczka edukacyjna, okulary ochronne, rękawice ochronne, drewniane szpatułki, czerwony barwnik spożywczy, żółty barwnik spożywczy, wodorowęglan sodu, model wulkanu, pipety Pasteura, doniczki, płytka Petriego, nasiona trawy, waciki kosmetyczne, probówki z zatyczką, małe miarki z pokrywkami, okrągłe papierowe filtry, baloniki, sznurek, słomki, laboratoryjny fartuch ochronny, mąka kukurydziana, guma guar, strzykawki, przezroczysty wężyk, chlorek sodu, kolba stożkowa, zlewka, gips, foremka w kształcie dinozaura.

Wymiary opakowania: 43 x 35 x 8,5 cm.