Pracownia Chemii - 21 eksperymentów Science4you 60511

Zaskocz swoich bliskich wysyłając im kolorowe tajne wiadomości, albo pokaż im jak można bez dmuchania napompować balon. Zbadaj naturę i właściwości substancji, a także przemiany zachodzące między nimi. Dowiedz się czym jest napięcie powierzchniowe, co to jest osmoza i odczyn pH substancji. Kreatywne doświadczenia z zestawu „Pracownia Chemii” z pewnością odkryją Twój naukowy potencjał. Zestaw pozwala przeprowadzić aż 21 eksperymentów. Dołączona książeczka zawiera bogate opisy jak wykonać poszczególne rzeczy.

Pracownia Chemii - Science4you Trefl
Książeczka edukacyjna:
Jak zrobić eksplozję kolorów.
Jak bez dmuchania napompować balon.
Jak wykonać stalaktyty i stalagmity za pomocą reakcji chemicznych.
Jak pisać kolorowe tajne wiadomości.

Zawartość zestawu: książeczka edukacyjna, wodorowęglan sodu, czerwony barwnik spożywczy, paski testowe pH, okulary ochronne, rękawice ochronne, małe miarki, duże miarki, pipety Pasteura, plastikowa szpatułka, drewniane szpatułki, balon.

Wymiary opakowania: 24 x 22 x 6,5 cm.