Laboratorium Astronomiczne - Naukowa Zabawa 60896

Zestaw doświadczalny Laboratorium Astronomiczne to pasjonująca podróż przez Układ Słoneczny. Wspaniały mechaniczny model nieba 3D. Podczas naukowej zabawy odtwórz ruchy ciał niebieskich, ozdób świecące w ciemności planety. Ten edukacyjny zestaw, pozwoli ci odkryć tajemnice przestrzeni kosmicznej i Układu Słonecznego. Wszechświat nie będzie mieć dla Ciebie żadnych tajemnic.

Laboratorium Astronomiczne - Naukowa Zabawa Clementoni
Zestaw doświadczalny Laboratorium Astronomiczne to pasjonująca podróż przez Układ Słoneczny. Wspaniały mechaniczny model nieba 3D. Podczas naukowej zabawy odtwórz ruchy ciał niebieskich, ozdób świecące w ciemności planety. Ten edukacyjny zestaw, pozwoli ci odkryć tajemnice przestrzeni kosmicznej i Układu Słonecznego. Przestrzeń nie będzie mieć dla Ciebie żadnych tajemnic.

Zawartość zestawu: plakat przedstawiający Układ Słoneczny, fosforyzujące modele Słońca i Planet, słoiczki z farbami temperowymi, pędzel, bogato ilustrowana instrukcja. Do planetarium: podstawa z plastiku, dysk z porami roku, obracające się ramię, dysk ze Słońcem, taśma dwustronnie klejąca, dysk z fazami Księżyca, zespół przekładni, Księżyc z plastiku, wskaźnik miejsca.

Wymiary opakowania: 7 x 35 x 26 cm.